FlexZáruka PREMIUM

Rozšírená záruka a odcudzenie
s Predĺženou zárukou

Predstavujeme ti FlexZáruku PREMIUM, ideálnu kombináciu Rozšírenej a Predĺženej záruky. Nielen, že ochráni tvoje zariadenie pred náhodným poškodením v rámci nečakaných situácií alebo odcudzenia zariadenia, ale tiež predĺži štandardnú zodpovednosť za poškodenia pre prípadné budúce poruchy.

Aké poškodenia kryje Rozšírená záruka v kombinácii s Predĺženou zárukou?

  • Mechanické poškodenie zabraňujúce funkčnosti A používaniu zariadenia, ktoré nie je kryté zárukou od výrobcu.
  • Poškodenie spôsobené pádom či nárazom.
  • Zasiahnutie zariadenia tekutinou.
  • Krádež zariadenia v rámci krajín EÚ.

Prečo si vybrať kombináciu Rozšírenej a Predĺženej záruky?

Bez podpisu zmluvy.

Ochrana zariadenia nad rámec zodpovednosti za poruchy od výrobcu až na 2 roky.

Predĺženie štandardnej zodpovednosti za poruchy až na 4 roky.

Chráni zariadenie 24 hodín denne.

Zaobstarať si ju môžu ako súkromné, tak právnické osoby a podnikatelia.

Lze zakoupit i na servisované produkty v rámci Exchange programu.

Ako si kombináciu Rozšírené a Predĺžené záruky zaobstarať?

Online
V predajni

1. Vyber si produkt

Vyber si produkt, ktorý si chceš zakúpiť a vlož ho do košíka.

2. Zvol si záruku

V 1. kroku košíka vyber jednu z variant FlexZáruky PREMIUM a zvoľ dĺžku požadovanej služby.

3. Pokračuj k dokončení objednávky

Zvolená služba bude aktívna od nasledujúceho dňa po dokončení nákupu.

Rezervácia s vyzdvihnutím na predajni

Vyber si produkt na našom e-shope, zarezervuj si ho na jednej z našich predajní a pri vyzdvihnutí požiadaj o dokúpenie FlexZáruky PREMIUM.

Pri nákupe na predajni

Navštív rovno jednu z našich predajní a k vybranému produktu požaduj FlexZáruku PREMIUM.

Najčastejšie otázky

Aké poškodenia kryje Rozšírená záruka?

Rozšírená záruka kryje mechanické poškodenia zariadenia, ktoré zabraňujú funkčnosti a riadnemu používaniu. Rovnako tak kryje prípady odcudzenia, ak máš prístroj pri sebe alebo pri vlámaní do objektu v rámci krajín EÚ. Záruka však nekryje bežné opotrebenia, ako sú odreniny, škrabance či iné poškodenia, ktoré nebránia samotnej funkčnosti zariadenia, a zároveň nekryje odcudzenie z automobilu či jednoduchú stratu prístroja.

Od kedy záruka platí?

Rozšírená záruka platí bez ohľadu na formu zvolenej úhrady vždy odo dňa nasledujúceho (tzn. od polnoci) po kúpe tovaru so zárukou.

Je možné záruku dokúpiť neskôr?

Áno, rozšírenú záruku je možné dokúpiť do 14 dní od zakúpenia produktu, ku ktorému sa vzťahuje.

Koľko záruka stojí?

Konkrétna cena záruky je vždy uvedená u každého produktu zvlášť. Po vložení produktu do košíka, uvidíš záruky aj priamo pri ňom.

Je možné priebežne meniť dĺžku trvania záruky?

Obdobie dĺžky trvania záruky zmeniť nemožno, preto odporúčame pri dojednaní radšej zvoliť záruku s dlhšou dobou platnosti.

Ako nárokovať škodu a čo je na to potrebné?

Škodu je možné oznámiť buď osobne v niektorej z našich predajní alebo zaslať tovar poštou, či prepravnou službou s popisom poruchy a vzniku udalosti na centrálu našej spoločnosti. Škodu je potrebné nahlásiť do 5 dní od udalosti. V prípade záruky hradenej v mesačných platbách je nutné pri uplatnení škody splatiť všetky budúce platby uvedené v platobnom kalendári. Na preukázanie škody z dôvodu odcudzenia je nevyhnutné mať zaprotokolované vyšetrovanie štátnou políciou príslušnej krajiny, v ktorej k odcudzeniu došlo. Po nahlásení udalosti zákazník obdrží e-mailom výzvu na úhradu zvyšných platieb.

Koľkokrát môžem uplatniť škodu v priebehu trvania záruky?

Konkrétne počty udalostí pri jednotlivých typoch záruk nájdeš tu, avšak lehota medzi uplatnením jednotlivých udalostí musí byť minimálne 90 dní. V prípade uznania nároku na škodu z odcudzenia je udalosť braná ako posledná možná.

Ako prebieha a ako dlho trvá oprava?

Po obdržaní poškodeného zariadenia alebo nahlásení odcudzenia vykonáme posúdenie vzniknutej poruchy, či škody a spíšeme protokol o prijatí. V prípade poškodenia odošleme prístroj do nášho autorizovaného servisu. Počas opravy je možné si v predajni zapožičať bez poplatku náhradné zariadenie za vratnú kauciu. Oprava je vykonaná najdlhšie do 60 dní, pri prekročení tejto lehoty je vyplatená časová cena. V prípade uznania nároku na škodu z odcudzenia je vždy vyplácaná časová cena.

Aká je spoluúčasť a z čoho sa počíta?

Prvá oprava je u nás vždy bez spoluúčasti. Pri ďalších sa spoluúčasť uplatňuje buď minimálnou hodnotou alebo percentom z ceny opravy pri poškodení a pevne stanovenou cenou pri odcudzení.