Predĺžená záruka
vrátenia tovaru

Kupuješ produkt pre seba alebo ako darček pre svojich blízkych a nevieš si rady so značkou, modelom alebo produktom? S predĺženou zárukou výmeny ťa to trápiť už nemusí. Do 30 dní ho môžeš vrátiť bez udania dôvodu.

Na čo záruka slúži?

Záruka ti umožní vrátiť zakúpené zariadenie, ktoré nespĺňa tvoje očakávania.

Dĺžka záruky

Dĺžka záruky 30 dní pre nerozbalený aj rozbalený tovar.

Výhody predĺženej doby vrátenia

Tovar nám môžeš vrátiť do 30 dní zadarmo.

Až na výnimky môžeš vrátiť aj rozbalený tovar.

Platí na tovar zakúpený a rezervovaný ako na predajni, tak aj na e-shope

Ako postupovať pri uplatnení?

V predajni

  1. Prines tovar na vrácení do jednej z našich predajní.
  2. Predajca produkty skontroluje, prijme a odošle na oddelenie, ktoré vratky spracováva.
  3. Do 14 dní ti peniaze za vrátený produkt odošleme na tebou Zvolený bankový účet.

TIP: Pokiaľ chceš produkt vymeniť za iný s rovnakou alebo vyššou hodnotou, výmenu ti prevedieme priamo v predajni.

Zaslaním

  1. Kontaktuj naše oddelenie e-mailom na [email protected]
  2. Dostaneš e-mail s kódom pre Zásielkovňu na dopravu zadarmo.
  3. Produkty na vrácení zabaľ a odnes na pobočku Zásielkovne, kde nahlás náš kód, ktorý sme ti poslali.
  4. E-mailom obdržíš potvrdenie a do 14 dní ti zašleme peniaze na tebou zvolený bankový účet.

TIP: Stav sa s produktom na jednej z našich predajní a máš to bez starostí.

Ako si pridať záruku

Online
V predajni

1. Vyber si produkt

Vyber si produkt, ktorý si chceš zakúpiť, a vlož ho do košíka.

2. Automatické pridanie záruky

Záruka sa ti v košíku k tovaru doplní automaticky.

3. Dokončenie objednávky

Predĺžená doba vrátenia tovaru sa aktivuje hneď, ako dokončíš objednávku.

Rezervácia s vyzdvihnutím na predajni

Vyber si produkt na našom e-shope a zarezervuj si ho na jednej z našich predajní. Pri vyzdvihnutí ti bude záruka automaticky pridaná k nákupu.

Nákup na predajni

 Navštív rovno jednu z našich predajní a k vybranému produktu ti bude záruka automaticky pridaná k nákupu.

Najčastejšie otázky

Koľko záruka stojí?

Táto záruka je u nás úplne zadarmo.

Čo ak odstúpim v zákonnej lehote na vrátenie?

V tomto prípade ti vrátime späť celú zaplatenú čiastku na záruku.

Sú výrobky, ku ktorým záruku neponúkate? 

Áno. Jedná sa o výrobky, ktoré sú vyrábané, konfigurované alebo upravované podľa konkrétnej požiadavky zákazníka, ďalej softvér, digitálne kódy, digitálne licencie a služby.

V akom stave je nutné výrobok vrátiť?

Ak tovar vykazuje známky týchto opotrebení, môže byť hodnota výrobku znížená o náklady na uvedenie do bezchybného stavu alebo o náklady na ďalší predaj či ekologickú likvidáciu. Tovar určený na starostlivosť o telo alebo tovar, ktorý sa zo svojej podstaty nosí na tele (napr. fitness, slúchadlá, atď.), musí byť vždy čistý a iba vyskúšaný, a ďalej tovar, ktorý spĺňa parametre digitálneho obsahu, musí byť vždy nepoužitý s neporušeným vnútorným obalom. Rovnako to platí pre všetky stolové a kartové hry či zberateľské karty a sochy, pri ktorých nesmie dôjsť k otvoreniu alebo poškodeniu vonkajších obalov výrobcu. Ak s daným znížením ceny nesúhlasíš, vždy máš právo výrobok si ponechať alebo si ho nechať zaslať späť.

Môžem záruku dokúpiť dodatočne?

Záruku majú u nás všetci koncoví zákazníci zadarmo už pri predaji, nie je preto potrebné ju ďalej dokupovať.

iMessage iMessage
WhatsApp WhatsApp
Chat Chat
Message