Reklamácia
a vrátenie tovaru
Pokiaľ ti niečo nesadlo a potrebuješ tovar vrátiť,
vymeniť alebo reklamovať, neváhaj sa na nás obrátiť.
Nájdeš tu jednoduché inštrukcie,
aby sme ti komunikáciu s nami čo najviac uľahčili.
Vrátenie tovaru do 30 dní
Pokiaľ potrebuješ vrátiť nevyhovujúci tovar, zákon ti v prípade nákupu cez e-shop s doručením na adresu garantuje lehotu 14 dní. My sme ti ale túto možnosť rozšírili aj predĺžili na 30 dní, a to bez ohľadu na to, ako a kde si tovar u nás nakúpil. Vďaka našej Záruke vrátenia tak môžeš produkt vrátiť do 30 dní od nákupu, a to podľa podmienok tejto služby.
Ako na vrátenie?
1.
V prípade vrátenia hernej konzoly, odstráň všetky zabezpečenia a odhlás svoje herné účty. Zariadenie uveď do továrenského nastavenia.
2.
K tovaru prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudni vyplniť tvoj bankový účet, kam ti vrátime peniaze.
3.
Produkty na vrátenie zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
4.
Balíček pošli doporučene bez dobierky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. ALEBOdones tovar do jednej z našich predajní.
Výmena tovaru do 30 dní
Pokiaľ ti zakúpené produkty nevyhovujú, môžeš ich s našou Zárukou vymeniť do 30 dní od nákupu, a to bez ohľadu na to, ako a kde si tovar u nás nakúpil.
Ako na výmenu?
1.
K produktom, ktoré chceš vymeniť, prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Do neho nám špecifikuj, za ktorý produkt ich chceš vymeniť.
2.
Produkty zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
3.
Balíček pošli doporučene bez dobierky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. ALEBOdones tovar do jednej z našich predajní.
4.
Po prijatí balíka ti vystavíme dobropis a vytvoríme novú objednávku. V prípade preplatku ti vrátime peniaze na bankový účet. V opačnom prípade ti tovar zašleme na dobierku.
Reklamácia tovaru
Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu. V prípade, že zistíš poruchu na svojom produkte, hneď nám ho zašli.
Ako reklamovať tovar?
1.
Zálohuj si dáta na tvojom zariadení, odstráň zabezpečenie a herné účty, vrátane prístupových kódov a odpoj pripojené zariadenie.
2.
Produkt uveď do čistého stavu a do balenia vlož originálne príslušenstvo, ktoré s chybou súvisí.
3.
Prilož kópiu dokladu o kúpe a reklamačný list.
4.
Reklamované produkty starostlivo zabaľ, aby sa nepoškodili počas prepravy.
5.
Balíček pošli doporučene bez dobierky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. ALEBOdones tovar do jednej z našich predajní.
4.
Záručnú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. O prijatí tovaru do reklamácie a o ukončení reklamácie ťa budeme informovať e-mailom.