Pixelové
zobrazenie v predajniach
a náš nový claim

Stačí pípnuť

Tlačíto Přehraj video Cube 1 Cube 2 Pixel Cube

Prečo sa reprezentujeme pomocou claimu Stačí pípnuť
a pixelovým zobrazením v predajniach? Keďže obe tieto myšlienky
sú v súlade s našou značkou a komunikáciou, rozhodli sme
se vám ich bližšie predstaviť.

Význam pixelového
zobrazenie predajní

Prečo pixel? Pixel je pre nás spojovacím prvkom na komunikáciu so svetom hráčov a fanúšikov smart technológií. Navyše každý produkt, ktorý predávame, v sebe ukrýva pixely. Či už obrazovka, notebook, mobil alebo hra.

Prodejna
Prodejna

Prepojenie sveta
elektroniky a gamingu

Naším cieľom bolo prepojiť svet elektroniky a gamingu a previesť tento koncept do reálnej formy v podobe dizajnu predajne. Naším heslom je prehľadnosť, jednoduchosť a originalita. Je pre nás dôležité, aby ste sa u nás cítili dobre, prežili ten najlepší nákupný zážitok a radi sa k nám opäť vracali. Preto sú naše predajne ladené do jednoduchého čiernobieleho dizajnu.

Symboly čiernej a bielej

Čierna a biela. Protiklady, ktoré sa priťahujú. Čierna je u nás symbolom farby pre herný svet. Predstavuje pomyselný herný brloh s tematickým kobercom, vďaka ktorému sa u nás budete cítiť ako doma. Biela časť je určená pre elektroniku. Symbolizuje čistotu a jemnosť, s ktorou k zákazníkom pristupujeme.

Priestor na príjemné nakupovanie

Celkový priestor je tiež veľmi zásadným bodom. Väčšie predajne ponúkajú oveľa príjemnejšie nakupovanie a priestor na osobnú konzultáciu s preškolenými predajcami. Zároveň sú všetky plochy v predajniach v digitálnej podobe. Chceme týmto ukázať, že smart veciam naozaj rozumieme a lásku k nim chceme odovzdávať aj vám.

Nechceme byť len vidieť, ale aj počuť.
A preto vznikol nový claim

Stačí pípnuť

ktorý je súčasťou našej marketingovej stratégie.

Stačí pípnuť a jeho myšlienka?

Za týmto claimom stojí oveľa viac. Naším cieľom je, aby sme sa vám ako Smarty.sk vybavili vždy, keď niekde budete počuť alebo uvidíte „Stačí pípnuť“. A ako sme na toto spojenie prišli?

Timline
Rozpípejte to s nami

Všetky naše produkty, ktoré predávame, na vás v určitej fáze zapípajú. Môže ísť o prichádzajúcu správu na mobile, notebooku, tablete, o smart domácnosť, zapnutie konzoly alebo napríklad pripojenie slúchadiel.

Timline
Len si pípnite

Ďalším dôvodom je, že si zakladáme na originálnom prístupe k zákazníkovi. Keď si poviete (alebo len pípnete), my sme tu pre vás a robíme všetko pre to, aby ste boli s našimi službami spokojní a radi sa k nám vracali.

Timline
Od samého začiatku

Aj naše logo zohralo svoju rolu. Vtáčik, ktorý spieva a pípa. Píp. Ide tiež o jedno z mála slov, ktoré sa ako malí učíme a ktoré si odmalička pamätáme. Budovanie vzťahu od samého začiatku je pre nás veľmi dôležité a chceme, aby ste rástli s nami.

A ako vzniklo naše logo?

Komunikácia s vami ako zákazníkmi je pre nás veľmi dôležitá. Preto sme do nášho loga chceli zakomponovať jej symbol, ktorým sa po starostlivom uvážení stala komiksová bublina. Túto myšlienku sme ďalej rozvíjali a vďaka jej zobáčiku sme došli k siluete vtáčika, ktorá v sebe zároveň ukrýva písmeno S, teda počiatočné písmeno slova Smarty. A tak naše logo uzrelo svetlo sveta.

Rozdělovník

Komiksová bublina
symbolizujúca komunikáciu.

Rozdělovník

Vtáčik ukrývajúci
Písmeno S.

Rozdělovník

Spojením vzniklo
Smarty.sk

Postupne sme sa s logom hrali, aby sa čím ďalej tým viac blížilo našej predstave. Pridávali sme, uberali a menili. A teraz sme v konečnej fáze, s ktorou sme spokojní. Vtáčik v magentovej farbe s názvom našej firmy, ktorý je v súlade s celou našou marketingovou komunikáciou.